18-04-2018

JongGras groot succes!

Ook het derde traject van JongGras is afgelopen en de resultaten waren ook deze periode weer verrassend, en erg goed. Wij kijken daarom, wederom, terug op een geslaagd traject van JongGras en zijn dan ook zeer benieuwd naar de aankomende, tevens de laatste, periode. Meer weten over het project Jong gras? klik dan op deze link.

Hierboven zie je het opgeleverde werk van de studenten voor Walking Football. Zij hebben een logo ontworpen: afgebeeld is een lopende voetbal. De invulling is gebaseerd op het wapen van de stad Utrecht. Daarnaast hebben zij ook een promotie toolkit ontworpen, flyers en posters. Ook is het de studenten gelukt om op de website van DUIC te verschijnen in de vorm van een artikel en een filmpje. Benieuwd naar dit filmpje? Bekijk 'm hier

De kleuren die gebruikt zijn voor de nieuwe website van HKC. Naast een verbeterde website, hebben de studenten HKC ook geholpen met de nieuwsbrief. De oude website staat nu nog online, maar binnenkort is de nieuwe te zien! Bekijk (nu wellicht nog de oude) website van HKC en hou de website in de gaten om de verandering te zien!

De Oefentherapeut Marian Werner had als doel meer naamsbekendheid krijgen en een verbeterd imago. De studenten hebben daarom een logo ontworpen, en meteen Marian ermee verrast door deze op T-shirts te laten afdrukken. Daarnaast hebben zij een Facebook pagina aangemaakt en zijn zij aan de slag gegaan met zelf ontworpen flyers en posters. Bekijk de Facebookpagina, daar vindt je ook het logo!

 

Hier zie je één van de bekertjes die de studenten hebben ontworpen voor Skate United. Deze willen zij gaan gebruiken om warme chocolademelk in te schenken om het echte schaatsgevoel naar boven te krijgen. Op deze manier hopen zij meer sponsoren aan te trekken. Naast de bekers hebben de studenten ook gezorgd voor bewegende schaatsbeelden door gebruik te maken van gifjes. Bewegend beeld trekt namelijk meer aan dan foto's. Zij hopen deze gifjes uiteindelijk terug te zien op de Facebookpagina.

Scimitars is een Baseball Academy voor jong talent. Afgelopen jaar hadden zij maar weinig aanmeldingen voor de selectiedagen. Studenten hebben daarom deze poster ontworpen en daarnaast hebben zij ook een filmpje gemaakt. En met resultaat: het aantal aanmeldingen is in een aantal weken verdrievoudigd en het filmpje is inmiddels al meer dan 300 keer bekeken!

Last but not least: het logo dat ontworpen is voor Bridgeclub Wilhelminapark. Naast het logo hebben de studenten ook een nieuw concept bedacht, namelijk Borrel & Bridge. Hierbij kan je onder het genot van een drankje het spel leren spelen. Men wordt daarbij gevraagd vrienden en familie vooral mee te nemen. Alsof dat nog niet genoeg was, hebben de studenten ook nog een Facebook pagina aangemaakt. Op deze manier hopen zij het imago van de Bridgeclub te verbeteren!


Lees ook:
Enquête NutriSense
Utrecht Rookvrij
125-jarig jubileum Fraternitas Utrecht